• Artikli
  • Podrška
  • Helpdesk
  • Iskustvo

Tehnička podrška

ServisStručno i tehnički osposobljen tim tehničke podrške pokriva različita područja informatičkih i telekomunikacijskih tehnologija. Stalnim usavršavanjem i višegodišnjim iskustvom ostvarena je velika koncentracija znanja u okviru jedne firme, pa smo u mogućnosti ispuniti sve zahtjeve za pružanje usluga profesionalnog servisa informatičke i telekomunikacijske opreme.

Usluge koje nudimo odnose se na:

- sastavljanje i konfiguriranje računala
- dogradnje računala, ugradnje komponenti
- dijagnostiku i otklanjanje grešaka i kvarova kod računala, pisača, skenera, monitora, UPS-a, telefonskih   centrala, telefaksa, telefona, te ostalih perifernih i pratećh uređaja raznih proizvođača
- instalaciju licenciranog softvera (operativnih sustava, programskih paketa) te drivera
- administriranje, konfiguriranje i održavanje softvera, te detekciju i otklanjanje problema nastalih   neodgovarajućom uporabom ili zbog grešaka u softveru
- detekciju i uklajanje računalnih virusa, postavljanje antivirusne zaštite
- čišcenje računala i ostale opreme, više možete saznati OVDJE

Detekcija i otklanjanje većine kvarova se izvodi vrlo brzo zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i dobro opremljenom skladištu rezervnih dijelova. Za potrebe intervencija i dostave opreme servis raspolaže s više vozila.

U slučaju većeg kvara ili nemogućnosti brzog popravka, korisnicima dajemo na privremeno korištenje zamjensku komponentu (računalo, pisač, monitor, itd.)

Posebna pogodnost za korisnike je ugovorno održavanje opreme (paušalno ili po pozivu), čime se dobiva jamstvo pouzdanosti rada opreme, uz vrijeme odziva manje od 4 sata. Za hitne intervencije dostupni smo 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

 


Oracle


Embarcadero


Lenovo


IBM


Microsoft